Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania innej reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać zgłoszenie pisemnie na adres Nowa Wieś 86a, 07-210 Długosiodło lub poprzez e-mail na adres sklep@drewnowogrodzie24.pl
W reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Klienta Produkt posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Produktu z umową lub inne roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
W związku z wadą możesz żądać: a) wymiany rzeczy na wolną od wad, b) usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o: a) obniżeniu ceny, b) odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.